DONATIONS FOR OUR MEETING HALL REMODELING

We are thankful to the Lord for allowing us to have His testimony in our locality for about 13 years and also for giving us our meeting hall 5 years ago. Throughout all these years, the Lord has blessed us giving us the increase through the preaching of the gospel. Now we are about 80 saints including our children. This situation has presented us the necessity of a remodeling of our building because of our lack of space for the different meetings. We would like to offer better facilities for the Lord’s table meetings, local trainings, children’s meetings, young people meetings and future video-trainings.

We have the burden to continue preaching the high gospel which brings the people back to God’s original intention, to obtain a bride for His Son. We don’t want to limit our capacity just because of our infrastructure.

If you want to donate for this project, you can use the information below to make a transfer either in Chile or from abroad. You can also see some drawings of the new design by doing click on the images below. Thanks in advance to all of you and may the Lord bless His work in all over the earth.

Transfers from abroad:

Bank: Banco Santander, Chile.

Account Number: 66-29164-2

ID Number (RUT): 65.017.283-3

Name: IGLESIA EN PADRE LAS CASAS

Swift Code: BSCHCLRM

Phone Number: +56 452732732 / +56 988078475

Transfers from Chile:

Teléfono: 452732732 / 988078475

Spanish

DONACIONES PARA REMODELACIÓN

DE NUESTRO SALON DE REUNIONES

Estamos agradecidos del Señor por permitirnos reunirnos como la iglesia en Padre Las Casas desde hace trece años. También por habernos provisto de un salón de reuniones propio hace cinco. En todos estos años, por medio de la predicación del evangelio, el número de santos ha crecido llegando a 80 hermanos contando a los niños. Esto nos ha traído la necesidad de remodelar nuestro salón, ya que no tenemos el espacio apropiado para realizar las diferentes reuniones. Deseamos proveer mejores instalaciones para las reuniones de la mesa del Señor, los entrenamientos locales, reuniones de niños, de jóvenes, futuros video-entrenamientos, etc.

Tenemos la carga de seguir anunciando este evangelio elevado que trae a las personas de vuelta al deseo central de Dios que es obtener una novia edificada para Su Hijo. No queremos limitar nuestra capacidad solo por nuestra falta de infraestructura.

Si usted desea cooperar para la remodelación de nuestro salón de reuniones, dejamos aquí abajo la información para hacer donaciones tanto en Chile como en el extranjero.  También hemos dejado algunas imágenes con algunos planos de construcción. Desde ya muchas gracias y que el Señor bendiga Su obra en toda la tierra.

Datos deposito desde Chile

Teléfono: 45-2732732 / 988078475

Datos deposito desde el extranjero

Código Swift: BSCHCLRM